Cuget asupra vietii I

Posted: Septembrie 26, 2010 in Cuget asupra vietii, De rahat

Să încep cu începutul…A fost odată ca niciodată…nah nu se potriveşte cu titlul.De ce spun asta ? Pentru că ce o să scriu în această “broşurică” probabil o să stârnească multe semne de întrebare,multe amintiri neplăcute,multă tristeţe…sau poate fericire. Fericire ?! Aproape imposibil de atins în societatea noastră, dacă se poate numi aşa. Primul cuvânt care-mi vine-n cap când aud SOCIETATE este JEG. Da aţi citit bine, JEG ! Cine a spus că viaţa este un chin mare dreptate a avut. Din prima secundă până-n ultima ne luptăm cu MORILE DE VÂNT dar avem o scuză bună: ASTA E SOARTA OMULUI ! Vai Doamne cât mă amuză replica asta… Mă amuză pentru că-i aparţine CREATORULUI, perfecţiunea absolută,Alfa şi Omega sau cum se spune în mahala BOSU-L ĂL MARE… De ce Doamne,de ce păcătuiesc acum fără rost ? De ce Te judec când nu am dreptul ? Iartă-ne Doamne pentru că nu ştim ce facem ! Aşa e omul când nu are ce face , cănd crede că are dreptate , când încearcă să scrie o carte de doi bani ! Prin aceste rânduri încerc să alcătuiesc un nonsens literar , o revoluţie literară , o altfel de carte. O carte care să spună adevărul despre NOI nu doar să ne inducă în eroare , să ne facă să alegem CALEA CEA DREAPTĂ şi alte sintagme de genul ăsta spuse de oameni care fac ceea ce fac doar ca să fie în rând cu lumea şi să arate celor NEMÂNTUIŢI că dacă cred anumite baliverne apărute la începutul secolului XX atunci sunt salvaţi. Salvaţi ? Salvaţi de la ce ? De la viaţa de pe pământ ? Ar fi o adevărată utopie ! Şi totuşi nu e chiar asa. Este ceva realizabil doar pentru o anumită speţă,una care este pe cale de dispariţie. Dar hai să terminăm cu religia. Am să dezvolt această temă pe parcurs. Ce pot să vă spun este că doar prin CREDINŢĂ putem să ne mântuim. Acum dacă spun că doar credinţa în Dumnezeu ne poate salva de forţele răului probabil că OSAMA ar rezerva prima rachetă balistită produsă în noua fabrică de la TEHERAN pentru ţeasta mea dar asta este o alta poveste. Povestea cu TEHERANUL v-o spune BUSH cu băieţii de la CIA, eu n-am cum să mă amestec în probleme care ţin de SECURITATEA NAŢIONALĂ . Rolul meu este să vă distrez ca un adevărat circar dornic de a scrie un BEST SELLER ! Ţin să vă anunţ că toate ideile sunt expuse într-un stil haotic,vulgar,grotesc şi antiliterar ! Un altfel de mod nu se poate folosi când vine vorba de MOCIRLA în care trăim… Această luptă continuă pentru supravieţuire, acest fiasco ! Dar hai să nu începem cu un spirit pesimist , să începem cu prima zi ! Doamne ajută !

Lasă un răspuns

