Cuget asupra vietii II

Posted: Septembrie 26, 2010 in Cuget asupra vietii, De rahat

Prima zi….Ce greu e pentru un nou-născut să dea piept cu realitate. Ce-o fi oare în mintea lui atunci când vede prima rază de lumină,când simte aerul poluat de afară,când simte căldura din braţele mamei care spre deosebire de altele nu l-a abandonat ?

Hmm…Micuţule bine ai venit în iadul uman ! După părerea mea şi tind să cred că nu sunt singurul, pe lângă răspândirii virusului HIV , al sifilisului şi multor alte boli dintr-astea la modă, cea mai mare realizare a omului secolului XXI este făurirea în linii mari al acestui IAD UMAN. Ce s-a gândit săracul ? De ce să aştept glontele care-mi va zbura creierii să ajung în IAD hai să aduc IADUL pe pămănt ? Un adevărat înţelept omul ăsta ,totdeauna dornic să aibă lux de şapte stele !

Fără îndoială omul este un rebut , un zero , o pată de spermă pe chiloţeii unei puştoaice de liceu , un epsilon… De fiecare dată când mă uit la ştiri şi aflu tot felul de crime oribile , de incesturi greţoase , de violuri brutale mă întristez nespus dar pe de altă parte mă bucur. De ce mă întristez ? De ce să nu mă bucur ? Îmi crapă sufletul în mine de mânie când văd toate atrocităţile dar mă gândesc că nu sunt în măsură să judec , dar câteodată o voce lăuntrică în şopteşte în urechi:UNDE E DUMNEZEUL VOSTRU ACUM ? Poate ne-a abandonat , poate a renunţat să-i pese de noi , poate a văzut că nu avem nici o scăpare , poate nu EXISTĂ ? Nu cred nimic din ce-mi spune creierul ! Aţi fost martori acum la un test de manipulare umane uneltită de către diavol . Piei SATANĂ din viaţa noastră !

Lasă un răspuns

