Cuget asupra vietii III

Posted: Septembrie 28, 2010 in Cuget asupra vietii, De rahat

8am, 28 septembrie 2010 , trenul Foamei isi cere tributul… Jegul, cersetorii, surdomutii antreprenori populeaza acest nesfarsit sir al prostiei umane… Opt vagoane din mila europenilor ma duc spre orasul lui Eminescu, Creanga si a nesatisacutei Veronica… Aici Academicienii vor incerca sa-mi mareasca IQ-ul mult prea afectat de radiatiile de la Cernobal… O munca sisifica dupa parerea mea, dar asta e soarta romanului, sa se minta ca are un viitor mai bun datorita acestor fitzuici cu holograme pe care le numim diplome. Eu le numesc Pierdere de timp, nervi si multe lacrimi…lacrimi de ciuda, de bucurie, de ura… De ce nu m-am nascut neamt Doamne ?

Comentarii
  1. desuptbirou spune:

    Cum sa te nasti neamt batrane? Cine pula mea mai scria aici ? Cat despre diplome imi stii deja opinia, sunt o pierdere de timp, dar una necesara… mortii mamii lor de birocrati obsedati de bucati de hartie colorata.

Lasă un răspuns

