Si totusi pute…

Posted: Septembrie 29, 2010 in De rahat, Fobii prepubiene

Totala lipsa de rabdare, igiena si incredere… Totul in jur e bacovian si insipit… Insipit ? Imi doresc de prea mult timp o lume insipita dar nu se poate. Prea multe bling blinguri , fete de la tara dornice de afirmare pe Marea Scena a Sifilisului numita mai nou Iasi !
Bvlgariul meu nu mai face fata la atatea izuri necunoscute dar foarte bine camuflate in borsuri si alte capodopere culinare si doar un strop sau mai multe de transpiratie doar pentru gust. Un lucru e clar… Urasc fetele cu par pe mana… Din frageda pruncie am urat acest truism… Asteptand la un Fast Food in fata mea era o tanara palid atractiva care ascundea pe antebrat o adevarata podoaba capilara completata si de un posterior antigeometric, vast conturat de celulita. Mi-a fost mila sa-i zic ca il poate face gelos si pe Popeye si Ronald Mcdonald la un loc. Prin inductie matematica am incercat sa ma gandesc oare ce harte igienica foloseste sa lupte cu „Padurea amazoniana ” ? Tragic… Bine ca am inceput sa ma epilez inainte de automutilare… Un grup de liceene m-au facut sa uit sirul ideilor… Pacat ! La vederea Iphoneul se asteptau probabil la 1€ reincarcat pentru un supt… A nu se confunda sperma cu Danonino fetelor 🙂 imi fac cruce cu limba si plec spre gara. Trenul foamei ma va aduce acasa ! Daca o sa am curent la priza din compartiment am sa continui… Mai bine nu… Si totusi pute…

.

Lasă un răspuns

