MS CONDOM

Posted: Octombrie 12, 2010 in De rahat, Stiri de rahat

Vrei să faci sex, dar nu ai bani să-ţi cumperi prezervative sau îţi este, pur şi simplu,  jenă să le achiziţionezi? Laura Andreşan sare în ajutorul tău şi îţi dăruieşte prezervative ca să te scape de stresul unei sarcini nedorite sau de riscul contractării unei boli cu transmitere sexuală.

„Fie că eşti fată, fie că eşti băiat, dacă ai de gând să faci sex şi nu ai bani de căciuliţe sau ţi-e jenă să le cumperi, scrie-mi mie în seştiunea Contact. O să vă expediez eu prin postă prezervative, astfel că scăpaţi de grija de unde să faceţi rost de bani să le cumpăraţi sau de jena că vă  vede cineva cumpărând  prezervative. Tot ce trebuie să faceţi  este să îmi cereţi  prezervative şi să  vă completaţi  adresa corectă în mesajul trimis, nume, prenume, adresa completă şi cod postal.

Şi încă ceva, dacă  vreţi prezervative pentru că vă aflaţi în situaţia descrisă mai sus specificaţi în mesaj acest aspect, astfel o să vă trimit două-trei căciuliţe, nu una singura. Primele zece plicuri conţin câte un singur prezervativ, deoarece am observat că mulţi vă doriţi prezervative cu autograful meu, aşa că le-am semnat pe toate. Iar cei care primesc câte un plic, dar mai au nevoie de încă o căciuliţă, doua, trei…pentru sex nu de dragul autografului scrieţi-mi din nou”, scrie „profa de sex” pe blogul personal.

Lasă un răspuns

