Ca sa-mi bag poola-n tine draga…

Posted: Octombrie 22, 2010 in De rahat, Fobii prepubiene

De multe ori, din dorinţa de a ajunge celebre, multe domnişoare sunt dispuse să facă lucruri mai puţin ortodoxe. Ce se intamplă insă cand chiar oamenii care ar trebui să le promoveaze le cer fetelor sex în schimbul defilării pe podium? Libertatea.ro a intrat în posesia unei conversaţii pe care Adrian Pescariu a avut-o pe messenger cu una dintre fetele care îşi doreau o prezentare. Tânărul îi cere fetei mai mult sau mai puţin direct o partidă de sex în schimbul unei programări pentru o prezentare.


Iată aici discuţia dintre make-up artist şi tânără:

Valentina: cmf?
Pescariu Adrian: bine,un pic pe net…tu ce mai faci?
Valentina: bn…si eu p mess
 Valentina: super poza de la avatar
Pescariu Adrian: da mersi
Pescariu Adrian: dar cati ani ai tu?

Valentina: npc,18 ani
Pescariu Adrian: iubit ai?
Valentina: nu….nu mai am
Pescariu Adrian: i-auzi..
Pescariu Adrian: pai de ce nu mai ai?

Valentina: nu am intalnit persoana potrivita
Pescariu Adrian: si cum trebuie sa fie ala perfectul?
Valentina: nu am niste reguli …e in functie de ce simt si de cum se comporta, de caracterul lui …cam asta este cel mai important
Pescariu Adrian: aha
Pescariu Adrian: mama ta de ce sta numai dupa tine?

Valentina: nu sta mereu ….
Pescariu Adrian: lipsesti noaptea de acasa?
Pescariu Adrian: se mai intampla?

Valentina: nu ….doar cand am prezentari ….adika am mai avut in bellagio
Pescariu Adrian: vroiam sa dorm si eu cu tine, in brate, ce zici?
Pescariu Adrian: daca trimit soferul meu sa te ia?

Valentina: pai…nu m-ar lasa mama…putem sa ne intalnim ziua, daca vrei intr-o zi
Pescariu Adrian: eee… ziua nu-mi place ca e lumina si-mi  moare cocosul de rusine
Valentina: ..dar u numai ai prietena?
Pescariu Adrian: nu am si nu am avut in ultimele 3 luni
Valentina: a…ca parca am vazut o data la tv …dar parca mai demultcam acum un an parca….numai stiu sigur .
Valentina: ca erai cu prietena parca
Pescariu Adrian: de cand nu mai esti virgina?
Valentina: sunt virgina
Pescariu Adrian: peste tot?
Valentina: da
Pescariu Adrian: atunci hai baga-te la somn
Pescariu Adrian: ca esti mica

Valentina: ok…dar poate ma mai anunti si p mn daca mai am vreodata nevoie de fete pentru prezentari….intre timp, pana scap de virginitate hihihi
Pescariu Adrian: pai daca imi dai exclusivitatea
Pescariu Adrian: o sa ai foarte multe prezentari

Valentina: a….trebuie sa semnez contract de exclusivitate, nu?
Pescariu Adrian: ce hoata esti… nu te-ai prins?
Valentina: a…am inteles …acum…exclusivitatea era pt dezvirginare
Pescariu Adrian: bine iubita..te sun maine sa-ti confirm datele exacte pt urmatoarele prezentari.

Contactat de Libertatea.ro, Adrian Pescariu a recunoscut veridicitatea discuţiei şi a explicat: „Nu văd nimic anormal în a dori să faci sex cu cineva. Orice băiat îşi doreşte o virgină şi mai mult nu vreau să comentez”.

 

Lasă un răspuns

