SexExperta Click

Posted: Octombrie 22, 2010 in De rahat, Stiri de rahat

 

Dragii mei, serialul fanteziilor mele sexuale s-a încheiat şi sper că v-a plăcut…

Astăzi am să vă povestesc cea mai recentă experienţă pe care am trăit-o, cu iubitul.

Am făcut amor într-o cabină de probă. Iubitul meu nu prea mă însoţeşte la shopping. Acum două zile, însă, l-am convins să vină cu mine.

Am intrat şi am luat să probez câteva rochii şi o pereche de pantaloni din piele. Apoi m-am dus la cabină.

M-am dezbrăcat şi am rămas doar în lenjerie intimă, ciorapi de plasă şi sandale cu toc. M-am privit în oglindă. Arătam magnific. M-a excitat reflexia mea. Aşa că i-am strigat iubitului: „Vino un pic înăuntru”.

A intrat repede. Mă privea pofticios. M-am lipit de el, i-am luat mâinile şi i le-am pus pe sâni. Apoi, i-am şoptit: „Te vreau acum, aici”. Şi l-am desfăcut la şliţ.

Iar el şi-a dat jos pantalonii şi m-a suit pe masa din cabină. M-a penetrat brusc, adânc, cu mare pasiune. „Mai aveţi mult acolo?”, s-a auzit o voce nervoasă, de afară. Nu mai aveam mult. De fapt, terminaserăm. Şi ce bine a fost…

Lasă un răspuns

