… ( De la Cititori… )

Posted: Octombrie 26, 2010 in De la Săbătâlnici, De rahat

http://www.piticigratis.com/2010/10/sa-o-fut-in-inima-pe-sfinta-paraschiva-b-o-r-si-religia-la-modul-general/

Am avut o zi DE CACAT azi mi-a cazut usa de pe lateral de la bus cand sa plec din parcare, mi s-a rupt toba la masina a doua oara si mi-am farmat un set de haine si mi-a intrat PAMANT IN CUR legand-o cu sarma de scut si ce pula mea mai aveam pe dedesubt sa ajung maine cu ea pana la service, n-am facut nici un set de poze din cele 2 de azi ca unu’ din subiecti era prea beat critza si nu se pregatise si al doilea set era ceva poze de mancare la garden caffe (face turcul restaurant cu specific turcesc acolo, am gustat azi o specialitate turceasca grozav de buna, numa’ ca am cam cacat ca dragonu’ imediat dupa aia si nu-mi dau seama daca era de la mancare sau de la frappe-shake-ul cu gust de pizda de iepure pe care l-am baut odata cu mancarea) – si la garden caffe NU MERGEA CUPTORUL, deci pula poze. Etc etc.

N-am avut timp nici sa ma cac cum trebe azi. Mi s-au rupt pantalonii in cur cand am lipit toba si am umblat juma de zi cu pantalonii rupti in cur mi se vedea gaozu’ prin gaurica, am descoperit de-abia acasa. Aveam pamant si in freza si tot de-abia acasa m-am prins. Trebuia sa plec la Iasi in seara asta am sa pelc de-abia maine dupa-masa si mi-am dat toata saptamana peste cap…
Suna a articol da’ e doar o scuza, sa nu te-apuci sa-l postezi ca te fut in limba.
Poti sa postezi un „trailer” la urmatoarele rafale: 
In premiera absolut nationala, un tampit a platit copii tigani de cersetori care canta cantecele penibile de intrajutorare in acceleratul Iasi-Timisoara inainte ca acesta sa paraseasca statia – foarte abil, foarte destept, si foarte banos – nimeni altcineva nu mai cerseste inainte, deci ei au acces practic la crema portofelelor si resturilor de mancare, umbla doar in ceata, cate 4-5 bucati o data, si daca ai facut tampenia sa dai unuia iei raie pana pleaca de pe tine ceilalti ca daca nu le dai si lor ceva ai belit pwla, nu mai pleaca.
Daaar, asta pe scurt. Cu lux de amanunte si detalii puteti citi in zilele care urmeaza istoria urmatorului cantecel pentru adormit cretinii din tren ca sa dea bani la copii de tigani hoti lenesi muisti si futincuristi care nici macar n-au bunul simt sa plateasca impozit triplu pe profit din cersetorie, futeias in cur si-n inimioara. Sunt rasist? Intrebare retorica, normal ca sunt.
Cantecelu’:
Dati nenea si mie-un ban
Ca eu sunt copil orfan
Sunt copilul strazilor
Si n-am nici un ajutor
Zmultumesc nene matale
Dumnezo te-a scos in cale
Si mi-ai dat un ajutor
Si-s copilu’ strazilor.
Baga-mi-as pula-n neamu’ vostru de cioroi si-n icrele pestilor vostri de acvariu. Copiii strazilor auzi la ei.
Am o injuratura așea, mai di pă la Ardiol, păntru ăștia voi tăți tâlharii die țîgani (am sa injur la singular da’ se aplica la intregul neam tiganesc):
CĂCA-M-AȘ ÎN INIMA LU’ MĂ-TA!
Lasă un răspuns

