Buricul fermecat

Posted: Octombrie 26, 2010 in De rahat, Se poate si la Case mai Mari..

Un bibliotecar şi-a câştigat locul în Cartea Recordurilor după ce a strâns scame din buric în fiecare zi, timp de 26 de ani.

 Graham Barker a adunat 22,1 grame de puf de când s-a apucat de bizara colecţie, scrie Daily Telegraph.

„Într-o seară, când mă plictiseam, am observat nişte scame în buric şi am început să le analizez”, a mărturisit australianul în vârstă de 45 de ani.

„Am devenit curios în legătură cu cantitatea de puf pe care o poate produce un om în buric şi mi-am dat seama că singura posibilitate să aflu era să îl strâng o perioadă”, a mai spus el.

Bărbatul şi-a împărţit mizeriile din buric pe culori şi le-a ţinut în borcane speciale, pe care le-a vândut unui muzeu.

Acesta spune că nu este singura persoană din lume care a colecţionat scame din buric, însă nimeni nu a reuşit să facă acest lucru pentru o perioadă de timp atât de mare.

Lasă un răspuns

