Hai mami la scoala ca faci absente

Posted: Octombrie 28, 2010 in De rahat, Fobii prepubiene

La 30 de ani, Rodica Vijulie, din Târgu Jiu, abia învaţă să scrie. Măritată devreme, la 13 ani, femeia n-a apucat să meargă niciodată la şcoală. Abia anul acesta s-a înscris în clasa I, având- o colegă de clasă chiar pe fiica ei, Anca (7 ani).

 

 

E o întâmplare cel puţin ciudată pentru Rodica Vijulie (30 de ani), din Târgu Jiu, să fie colegă de clasă cu fiica ei, Anca, de 7 ani. Dacă fata nu intra anul acesta în clasa I, şi mama ar fi amânat să devină boboacă. Totuşi, în septembrie, s-au luat de mână şi s-au dus împreună la şcoală.

Femeia, măritată devreme, la 13 ani, mărturiseşte că n-a avut niciodată timp pentru educaţie. “De la 13 ani, m-am mutat la soacră-mea acasă şi n-am mai avut timp de altceva. Ca să trăim, trebuie să ne facem o firmă, să învăţăm carte, altfel nu se poate”, spune Rodica.

De cealaltă parte, şi fetiţa e încântată că merge cu mama la şcoală şi recunoaşte că se enervează când femeia chiuleşte, pentru că are treburi acasă. “Când lipseşte mama, îi spun eu ce am făcut la ore şi scrie şi ea după mine, dar m-am săturat să-i tot explic”, a declarat Anca.

Lasă un răspuns

