Guta Patriotu’

Posted: Octombrie 31, 2010 in De rahat, Fobii prepubiene

Dacă preşedintele ţării merge cu o maşină romanească, pentru a incuraja producţia proprie, „regele manelelor” nu putea face altfel. Astfel, Nicolae Guţă şi-a cumpărat, recent, o nouă Dacie Logan, deşi colegii lui de breaslă se lăfăie in limuzine.

 

E maşina mea preferată. Nu-mi este ruşine cu ea şi mă simt perfect la volanul său”, mărturiseşte productivul manelist, care a făcut milioane din muzică, însă e cunoscut drept un om strângător. Fost angajat al CFR Petroşani şi sudor la Regia Apelor, Guţă mărturiseşte că norocul său s-a legat întotdeauna de Dacia şi cu greu s-a despărţit de fosta lui Solenza, pe care a cumpărat-o în 2006.

A rămas fidel mărcii Dacia

“Primul meu automobil a fost Dacia, cei mai mulţi kilometri i-am făcut la volanul unei asemenea maşini şi vreau să continui tradiţia, că mi-e bine aşa. Până acum am avut vreo 15”, adaugă hunedoreanul, care nu înţelege mirarea agenţilor de poliţie care-l opresc şi-l recunosc. “E o maşină care are ABS, servodirecţie, aer condiţionat, portbagaj mare, fotolii confortabile, e ieftină şi bună. Adică mai tot ce-ţi oferă o maşină germană ori americană”, declară Guţă, care nu are nici o jenă nici faţă de colegii săi de breaslă, care se lăfăie în limuzine de zeci de mii de euro.

Ce-i drept, înţelege acest “microb”, pentru că a avut şi el în trecut BMW-uri sau Merţane, însă ulterior le-a cedat rudelor sale. “Nu dau banii pe Merţan, sunt mai şmecher în Logan”, a încheiat, zâmbind, Guţă

Lasă un răspuns

