Gutza virilu

Posted: Noiembrie 9, 2010 in Monden

La 43 de ani, manelistul Nicolae Guţă trăieşte a doua tinereţe. Deşi are nepoţi, „Regele manelelor” este căsătorit cu o tânără de 25 de ani şi mărturiseşte că este foarte viril şi nu se dă înapoi când vine vorba de sex.

Nicolae Guţă a fost luat astăzi la întrebări de Nicolai la emisiunea Alarma de la Pro FM. „Nu mă consider băiat fain, am talentul meu, dar acum am mai multă priză la femei decât atunci când eram tânăr. Sunt viril, fac treaba, am o nevastă tânără în vârstă de 25 de ani. Sunt pe sistem, am sânge în instalaţie”, a declarat manelistul.

Referitor la genul de muzică pe care îl interpretează, Guţă mărturiseşte că nu înţelege de ce manelele sunt atât de urâte: „Mă miră că e atâta răutate împotriva acestui gen. Ar trebui să fim mândri. Există videoclipuri satanise sau cu sânge. Alea nu mai sunt criticate”.

Despre procesul prin care trec colegii săi, Guţă  a spus: „Nu ma bucur şi chiar îmi pare rău. Îi compătimesc pe Florin Salam şi Adrian Minune, ştiu că şi eu aş putea fi în locul lor”.

Lasă un răspuns

