Bancul zilei 09.11.2010

Posted: Noiembrie 9, 2010 in Bancul Zilei

Nevasta te invata despre fericire:   sa te duci la ma-ta! Sigur se bucura cand te vede.
Nevasta te invata despre necesitate:   nu ma interseaza cate beri ai baut, tu trebuia sa fii acasa.
Nevasta te invata despre nudism:   plec de aici si te las in ****l gol.
Nevasta te invata despre nulitate:   tu fara mine esti un nimeni.
Nevasta te invata despre creare:   eu te-am facut barbat.
Nevasta te invata despre dureri:   nu am chef, ma doare capul.
Nevasta te invata despre mobilitate:   ce-ti fug ochii dupa **** lu’ aia.
Nevasta te invata despre otet:   ce acra poate fi ma-ta!
Nevasta te invata despre ordine:   m-am saturat sa tot adun dupa tine.
Nevasta te invata despre botanica:   nu mi-ai mai cumparat o floare de nici nu mai stiu cum arata.
Nevasta te invata despre juramant:   zi sa mori tu ca n-ai baut nimic?
Nevasta te invata despre geneza:   inca nu s-o nascut ala care sa dea in mine.
Nevasta te invata despre munca in exces:   cam multe sedinte peste program ai tu…
Nevasta te invata despre greseli:   a fost greseala mea ca ti-am facut toate poftele.
Nevasta te invata despre transformare:   cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc.
Nevasta te invata despre ratiune:   cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi.
Nevasta te invata despre dictie:   vorbesti exact ca ma-ta.
Nevasta te invata despre necesitati:   trebuie sa aduci mai multi bani in casa
Nevasta te invata despre sarbatori:   vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos

Lasă un răspuns

