Bancul zilei 14.11.2010

Posted: Noiembrie 14, 2010 in Bancul Zilei

Sotia: Ai facut cumparaturile?

Sotul: Bad command or filename.

Sotia: Dar te-am rugat de dimineata.

Sotul: Syntax Error. Abort?

Sotia: Nici macar noul televizor?

Sotul: Variable not found.

Sotia: Bine, da-mi cartea de credit, merg eu la cumparaturi!

Sotul: Sharing Violation. Access denied!

Sotia: Tu vorbesti serios, glumesti sau incerci sa ma enervezi?

Sotul: Too many parameters…

Sotia: Cum de m-am maritat eu tocmai cu tine?

Sotul: Data type mismatch.

Sotia: Dar salariul cand il iei?

Sotul: File in use. Try later.

Sotia: Ma faci sa ma intreb… ce insemn eu pentru tine?

Sotul: Unknown Virus

Lasă un răspuns

