Fese

Posted: Noiembrie 30, 2010 in Monden

Laura Andreşan face din nou senzaţie pe site-ul www.profadesex.com. De această dată, ea le invaţă pe fete cum să execute exerciţii pentru a avea fese tari, cu ajutorul unui model dezbrăcat complet.

„De aproximativ trei ani de zile fac …pilates…un sport care asează femeile pe salteluţe . Mi-e rusine un pic dar recunosc că nu sunt o fire prea sportivă, si Cori prin pilates este singurul antrenor care a reusit să mă tină mai mult de câteva luni într-o sală de sport…si să-mi placă. Îmi place pilatesul, nu e uşor cum poate să pară la prima vedere, si mai mult imi plac rezultatele: corp tonifiat, cuvinte auzite ce sună asa ,,iubire ce fund ai,, unul care mai cere din cand in cand..cate o palma, nu alt tip de fund Am rugat-o pe Cori sa ma ajute azi sa va dezvalui patru exercitii de pilates care influenteaza in vreun fel viata sexuala oferindu-ne mobilitate de exemplu”

Lasă un răspuns

