Fum…Mult Fum

Posted: Decembrie 2, 2010 in Monden

Fumatul dăunează grav sănătăţii. De aceea un bărbat de 107 ani, care a sudat ţigările timp de 91 de ani, a hotărât să se lase de acest viciu.

Legenda operetei germane, tenorul Johann Marius Nicolaas Heesters, s-a apucat de fumat la 16 ani. El îşi aduce aminte şi data: 30 noiembrie 1919. Tocmai din cauza memoriei a hotărât să-şi aprindă ultima ţigaretă marţi.

„Simone, minunata mea soţie, (n.r – 61 de ani) m-a făcut să renunţ la tutun. O deranja fumul din casă şi îşi făcea griji pentru sănătatea mea. Mai am multe să-i demonstrez, aşa că i-am făcut pe plac”, a mărturisit Heesters, pentru „Bild”.

Artistul spune că a fumat un pachet de ţigări pe zi şi acest obicei nu i-a afectat nici vocea şi nici forma fizică. „Nu sunt un exemplu demn de urmat, dar organismul meu a făcut faţă cu brio acestui viciu”. 664.300 este numărul ţigărilor sudate de tenor de-a lungul celor 91 de ani.

Lasă un răspuns

