Fernandinho

Posted: Februarie 22, 2011 in Monden

Fernando de la Caransebeş este fan Cătălin Botezatu. După ce a declarat că vrea să lucreze pentru designer, acesta a vrut să-i demonstreze creatorului de modă că poate să intre în echipa lui de manechine şi a mers în chiloţii, luni,  în platoul emisiunii „Drept la ţintă”.

Fernando de la Caransebeş / Foto: Captură Kanal D

„Cătălin Botezatu este cel mai important personaj din showbiz şi aş vrea să fiu manechinul lui. De aceea am venit în emisiune în chiloţii realizaţi de el. Mi-aş dori să am mai multe haine marca Bote, dar sunt cam scumpe, aşa că aştept să mi le dăruiască el”, a spus Fernando, care a renunţat la inhibiţii,  a urcat pe scenă în chiloţi şi a cântat melodiile „M-am căsătorit” şi „Moş Crăciun”.

Lasă un răspuns

