Acesti romani NU au talent

Posted: Martie 2, 2011 in Monden

Prinţe înscrişii de la „Românii au talent” s-a regăsit şi un tânăr bine educat cu aproape trei facultăţi, un CV aproape impresionant şi multă recuzită aproape suficientă. „Momentan sunt şomer am terminat două facultăţi de film, dar nu am reuşit să găsesc un producător pentru a-mi realiza filmele. Am venit la Românii au talent pentru că este singura posibilitate a mea în acest moment, de a realiza ceva”, a spus tânărul.

El a venit însoţit de mama lui care a fost deranjată de faptul că Mihai Petre a apăsat butonul în primul minut, după ce l-a văzut pe fiul ei care voia să joace o scenă din Matrix cu jucării de plastic care reprezentatu o cămilă şi o capră. Femeia s-a îndreptat către Petre în paşi de dans şi i-a luat sucul din faţă cu intenţia să i-l arunce în cap, potrivit româniiautalent.protv.ro.

Doamna Tamara a promis că o să revină şi a doua zi la preselecţie cu fiul ei şi chiar s-a ţinut de cuvânt, iar povestea s-a repetat.

Lasă un răspuns

