Justitia e oarba

Posted: Martie 5, 2011 in Se poate si la Case mai Mari..

Francis Phillip Tullier, în vârstă de 78 de ani, un pedofil american, va fi eliberat din închisoare, după ce a acceptat să fie castrat, anunţă agenţia Associated Press, citată de Newser.com.

Tullier, care a fost acuzat de abuz sexual asupra a trei fete cu vârste între 6 şi 12 ani, a plătit în întregime intervenţia chirurgicală.

„Aveau suficiente dovezi pentru a-l condamna la închisoare pe viaţă. Nu avea nicio şansă să iasă din închisoare, dacă nu făcea ceva neobişnuit”, a declarat avocatul lui Tullier.

„Nu am vrut să fie o castrare chimică, am vrut ca totul să se realizeze printr-o intervenţie chirurgicală. Probabil că victimele lui n-au fost fericite, însă eu nu le reprezint pe ele”, a adăugat apărătorul pedofilului.

Tullier a fost de acord cu castrare încă din 1999, însă operaţia a fost amânată de mai multe ori din cauza problemelor sale de sănătate. În luna octombrie însă, Tullier şi-a exprimat totuşi dubiile cu privire la decizia sa. „Mi-am pierdut casa, soţia iar acum încercaţi să-mi luaţi şi bărbăţia”, a spus el la acel moment.

Replica judecătorului a fost una memorabilă însă: „E timpul să-i dăm Cezarului ce-i al Cezarului”

Lasă un răspuns

