Si totusi se poate…

Posted: Martie 9, 2011 in Fobii prepubiene

Britanica Shelli Henderson, de 22 de ani, a reuşit să slăbească miraculos cu ajutorul unui telefon mobil de ultimă generaţie. Tânăra cântărea acum zece luni 95 de kilograme.

 A profitat de o ofertă la telefoanele mobile şi a instalat pe aparat un program care îi calcula câte calorii consuma la fiecare masă.

„Nu mă despărţeam de telefon. De fiecare dată când puneam mâna pe el mă gândeam: «Oare cât am mâncat azi?». Instantaneu mă opream şi îmi cenzuram orice poftă. Până la terapia cu telefonul le-am încercat pe toate: am luat pastile, am ţinut regim şi chiar m-am apucat de sport. Nici un rezultat. E un adevărat miracol”, a declarat tânăra pentru Caters News.

Tânăra cântăreşte acum 51 de kilograme şi nici nu îşi mai închipuie măcar cum arăta în luna mai a anului trecut, când se apropiase ameninţător de 100 de kilograme.

„M-am angajat ospătar într-un restaurant. Am avut tot timpul mâncare lângă mine şi pofteam în continuu. De fiecare dată scoteam telefonul şi calculam cât pot mânca. Nu am luat nici o înghiţitură în plus”, şi-a dezvăluit tânăra secretul.

Lasă un răspuns

